Másik Dimenzió

ñ

Kavics

la chica: kövecske rs

Fluxus Poison Pills

Fírka

  • Kocz: Üdv! Csak mellékesen megemlíteném, hogy ha valakinek a blogjából/honlapjáról/bármijéből felhasznál... (2010.04.14. 11:00) Posztimpresszionista Poszméh
  • Kesely: Tényleg jó lenne...De időd egy szál se tudom..:) (2009.07.23. 23:47) Estragón
  • csorbacsillag: A sejt csak sejtelem. Sejt elem. (2009.04.23. 23:10) Sejt
  • Kesely: Kanada hangulat :) (2009.04.22. 00:28) Úton útfélen
  • a lány: tényleg szép volt :) (2009.04.10. 20:53)

Írka-Fírka

Bejegyzés

2009.01.13. 04:05 la chica

A bejegyzés tartalma:

"Najó, kezdjük azzal, hogy fogalmam sincs miért pont most kezdtem el rendet rakni, és arról sem, hogy miért írom ezt ide. Szépen felkelek majd reggel... hoppá, egészen pontosan 2,5 óra múlva. Na persze. Elmegyek és beíratom azt az egyest összekötve azzal, hogy egyúttal megkérem, hagy jöjjek vissza javítani.

Egyszerűen fel kell számolni a tarthatatlan állapotokat a környezetemben. Agybajt kapok!

Szóval kidobáltam a táskámból az összes pénzfelvételt igazoló papírkát, használt bugyit, meg azt a kis vodafone-os füzetkét, ami arról szól, hogy milyen mobil internetekre lehet előfizetni, de csak azért hoztam el a boltból, mert tök jó tapintású papírra van nyomtatva és olyan illata van mint a Lutra albumnak. Persze ezt sosem vallanám be senkinek (...) Most sem ezt teszem épp. (...)

És ha jól sejtem, most majd el fognak szaporodni a blogstatisztika keresőkifejezései közt a "Lutra + album" és a "Vodafone + mobilinternet" szókapcsolatok, sőt még az is lehet, hogy a "használtbugyi + bolt" is, de ugyan mit számít, hogy valaki miért kattint ide. Higgyék csak, hogy használtbugyibolt honlapja vagyok, számít ez?!

Sőt az - ugyan nem használt, de dobozából kipotyogott - tamponokat is ideírom. Főleg, hogy azoknak így már egyikét sem lehet használni, mivel féléve a táskámban vergődnek. Tehát -> kuka. Meg különben sem használom őket, mert annak csak a tengernél volt jelentősége. Máskülönben felülkerekedik az egészségtelen oldalai miatt való ellenérzet, amit holmi téli uszoda lehetősége, vagy szexi tangabugyi nem képes legyőzni.

És akkor most majd elszaporodnak a keresőkifejezések közt a "szexi + tangabugyi" szókapcsolatok, meg a "tampon + uszoda". Remek-remek.

Viszont találtam hév kiegészítő jegyet és szemceruzát is, ezek talán nem olyan kapósak keresés ügyileg. Cellux, amivel nemrég olyan brilliánsat villantottam. Büszke lehetek magamra - megjegyzem. Ritkán kapcsol ilyen gyorsan az ember.

Parafadugó, (csak a dugóhúzó nincs még mindig meg.. nem, nem hiszem azt h lenyúlták, nem azt sem, hogy elhagytam. Azt gondolom, hogy egy másik síkban lebeg. Vagy eltűnt a fürdőszobában lévő feketelyukban, mint a 30 centis kés a múltkor. Bár kicsit el vagyok tévedve időben, mert az már legalább 5 éve volt).

Alufólia galacsin, aminek a közepe azért van kivájva, mert egyszer idegbeteg voltam és a körmömmel egész este az kapargattam.

Szotyi, gesztenye, meg társai. Az a kő nem tudom hogyan került oda. Minikulcs minilakatba. Valahol mintha a lakatot is láttam volna, de lehet, hogy az a dugóhúzóval lebeg éppen abban a bizonyos síkban, amit mi nem ismerhetünk.

Szívószál, amiből nők a mellrák ellen kitűzőt hajtogattunk, ugyanis a szívószálnak volt egy olyan, nagyon előnyös, adott tulajdonsága, hogy babarózsaszín, így lehetővé tette a hasonlat megvalósulását. Találtam egy csop társtól kapott szerencse cukorka papírt. Nos, ez áll benne:

"Mira si es grande Aragon,
que para Amor, Patria y Fe
se la apaña con Ibesca,
con Zaragoza y Teruel.

Zaragoza en una rosa
que nació en un dos de Enero,
cuando la Virgen llegó
con un Pilar junto al Ebro."

 

Tudjátok, az jutott eszembe, lehet, hogy ezt senkinek sem olyan izgalmas olvasni, főleg ha még írok pár oldalt. Szóval most abbahagyom és visszadobálom a táskámba az értelmes dolgokat, amiket most nem fogok nevükön nevezni, és nem azért, mert az még unalmasabb, hanem mert nem akarom, hogy bárki is megtudja, hogy én az olyasmit mint a cellux és a dugóhúzó, a női táskába való értelmes dolgok közé sorolok.

Ugyhogy most kb vissza minden, kivéve azokat a dolgokat, ami szemét, amiket most megintcsak nem fogok nevükön nevezni, hasonló okokból. Például mit gondolna bárki is rólam, ha megtudná, hogy én a szemét alatt kizárólag a használt papírzsepit értem és talán az összegyűrt számlákat és lejárt blokkokat. A kifogyott öngyújtó és az avonos mellrák elleni kitűzővé hajtogatott rózsaszín szívószál közel sem az a kategória."

Jó éjt/reggelt.

Szerintem énis mennék a szemétre sokak szemszögéből, ha megtudnák, hogy mindezt tanulás helyett "vetettem papírra". Bár mint tudjuk, holnap úgysem tervezek vizsgázni. Lsd: első bekezdés.

Sikeresen bebizonyítottam ismét, hogy a semmiről is lehet blogot írni. ñ

Szólj hozzá! · 2 trackback

Címkék: címkék

A bejegyzés trackback címe:

https://masikdimenzio.blog.hu/api/trackback/id/tr18874127

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: relojes Antiguos de bolsillo tatuajes 2017.11.17. 16:46:29

Kertész Imre: Orbán megbabonázta a népet - KönyvesBlog

Trackback: http://89.44.47.212/?option=com_k2 2017.10.30. 01:09:31

Mozaik betét az előszobába - Mozaikos blog

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása