Másik Dimenzió

ñ

Kavics

la chica: kövecske rs

Fluxus Poison Pills

Fírka

  • Kocz: Üdv! Csak mellékesen megemlíteném, hogy ha valakinek a blogjából/honlapjáról/bármijéből felhasznál... (2010.04.14. 11:00) Posztimpresszionista Poszméh
  • Kesely: Tényleg jó lenne...De időd egy szál se tudom..:) (2009.07.23. 23:47) Estragón
  • csorbacsillag: A sejt csak sejtelem. Sejt elem. (2009.04.23. 23:10) Sejt
  • Kesely: Kanada hangulat :) (2009.04.22. 00:28) Úton útfélen
  • a lány: tényleg szép volt :) (2009.04.10. 20:53)

Írka-Fírka

Rombolódnak

2009.03.26. 23:13 la chica

- A virágok túlélték-

Hát basszus. Az egész úgy indult, hogy felkeltem egy álmatlan éjszaka után, és kinyitottam az ablakot, hogy bejöjjön a reggeli levegő. Nem vettem észre a két ablak közé tett virágaimat, és lezuhant mind, úgy, hogy a fadarab (ami a megemelő alátét volt a virágok alatt) ráesett a Vasen vázára, aminek letört a széle és a benne lévő fehér dekorhomok mintd szétszóródott a konvektor alá meg a számítógépre, a vizes virágfölddel elegyedve. Feladom.

- ...és szerinted ez vicces...?

- Nem, nem ez a vicces. ÉN vagyok a vicces.

.oOo.

- Katasztrófa turizmus -

 

Az a helyzet, hogy aki mostanában nem látott élőben igazán durva rombolást, és valami miatt vágyik rá hogy lásson, annak tudom ajánlani a Kálvin tér aluljáróját. Bár mikor legutóbb jártam ott már el volt takarva az a rész, de hátha szerencsétek lesz. Én eléggé meglepődtem rajta. Szerintem ők is rájöttek, hogy jobb ha a Nagyközönség nem lesz tanúja az eseménynek.

Valahogy olyan érzésem volt a dologgal kapcsolatban, mint mikor kiskorunkban összetörtük azt gomba alakú üveg karácsonyfadíszt a nagyinál, és gyorsan elbújtunk és megpróbáltuk megjavítani. (Aminek egyébként az lett a vége, hogy összeragasztottuk, de amikor vissza akartuk tenni a fára újra leesett és megint eltört...)

Bár lehet, hogy ebben az esetben csak a látványtól akarnak megkímélni, vagy a zajtól. Mindenesetre van valami "jaj elrontottam de gyorsan megjavítom titokban amíg senki sem veszi észre" - hangulata. Főleg mert úgy néztek rám, mintha lebuktak volna. Tisztára olyan érzésem volt mintha épp valami olyat látnék amit nem lenne szabad. Érdekes.

***Jaj, gyorsan, csak meg ne lássák! Úristen! Ott az a lány! Miért áll az ott!? Meglátta! Tuti hogy meglátta! Pedig próbáltuk kihasználni az emberek figyelmetlenséget, és azt, hogy csukott szemmel járkálnak a világban. Ki gondolta volna, hogy valaki lát is, nem csak néz!? Most mi lesz? - Nem baj Pista, csak gyorsan fedd le, remélhetőleg nem látta még más, végülis még senki más nem állt meg...*** ñ

 

Szólj hozzá!

Címkék: én performansz destrukció hupsz

A bejegyzés trackback címe:

https://masikdimenzio.blog.hu/api/trackback/id/tr231028198

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása