Másik Dimenzió

ñ

Kavics

la chica: kövecske rs

Fluxus Poison Pills

Fírka

  • Kocz: Üdv! Csak mellékesen megemlíteném, hogy ha valakinek a blogjából/honlapjáról/bármijéből felhasznál... (2010.04.14. 11:00) Posztimpresszionista Poszméh
  • Kesely: Tényleg jó lenne...De időd egy szál se tudom..:) (2009.07.23. 23:47) Estragón
  • csorbacsillag: A sejt csak sejtelem. Sejt elem. (2009.04.23. 23:10) Sejt
  • Kesely: Kanada hangulat :) (2009.04.22. 00:28) Úton útfélen
  • a lány: tényleg szép volt :) (2009.04.10. 20:53)

Írka-Fírka

Vizsgatologató

2009.01.06. 19:19 la chica

Nem, nem kelek föl. Még csak fél kilenc. Nézzük csak... Kiscicák korcsolyáznak a csomagolópapíron. Zseniális.

Felül kék sáv mindenféle szöveggel, aztán kis nyilak, mellette fehér sáv mindenféle szöveggel. Www.. micsoda?! Aztán a kis piros iksz a sarokban.

Jólvan, jóóólvan. Felkelek. Majd 1-től elkezdem, addig keresek kaját. Villog a kis narancssárga téglalap alul. Hát, válaszolni kéne. Fél kettő. Majd kettőkor elkezdem. Azt mondja...

...el modernismo busca la atemporalidad...

Jaj, csöng a telefon. Szia... Két óra tíz perc. Hm, akkor már megnézem a leveleimet. Hátha beteg lett, hátha nem lesz megtartva, hátha nem kell bemennem, és akkor nem kell most elkezdenem. Hm, nem, hiú ábránd, de akkor már válaszolok pár embernek. Majd háromkor elkezdem, végülis még majdnem 24 órám van addig. Három óra tizenöt perc, hát ez az óra már úgyis majdnem elment, felnézek a blogba és bejegyzem, hogy nem jegyzek be semmit, és, hogy a semmit azért jegyzem be, hogy addig se kelljen elkezdenem. Majd négykor nekilátok, azon a pár percen már nem múlik.

Fél öt, hát azt hiszem hiba volt elkezdeni a fényképekkel foglalkozni, de mindegy, akkor már ezt befejezem. Amit meg ugye el sem kezdtem, azt nem lehet befejezetlenül hagyni. Majd ötkor elkezdem. Addigis berakok valami zenét, mi is van a lejátszóban?! Jaj nem, ez túl zúzda. Zúzda majd akkor kell, ha ébren akarok maradni. Aj, ez meg túl magyar, magyar mellett nem lehet gondolkodni. Na, pszt, öt óra öt perc...

...acabar con la mediocridad...

Hmm, de amit nem szereztem be, azt nem tudom elolvasni. Talán keresni kellene valami rövidítést neten... Fél hat, vajon mennyi idő lehet ezt végigolvasni? Ahhoz képest, hogy rövidítés elég hosszú. Mik ezek a fura szavak? Ó, hogy az a.. akkor szótár is kellene. Negyed hét. Lehet h most kellene hajat mosnom, hogy majd ne hajnalban szenvedjek vele. Majd utána folytatom.

Fél nyolc. Már fél nyolc van?! Mi az istent csináltam én egész nap? Hogy fogom én ezt mind megtanulni? Na várjunk csak.. Mi lenne, ha azt mondanám, hogy... Neem, az nem jó, akkor inkább beíratom. Nem az sem jó. Aj, mégis meg kéne próbálnom.

...en la obra de Jorge Isaac, amor diferente...

Nyolc óra tíz perc. Hát, najó, ne villogjál nekem itt, válaszolok, de mostmár komolyan kilépek, hát ez nem igaz, hát f@szom, ilyen nincs! Hogy képzeli! Nem látják ezek, hogy ELFOGLALT vagyok? Egyébként is ez a fos folyton kijelentkezik. Tudom, nyilvánvaló, tele van vírusokkal...

Fél tíz, hát, ha már ilyen késő van, iszom egy kávét... Negyed tizenegy. Telefon, ezt nem hiszem el. Nem, én sem tudok semmit, nyugi, én sem olvastam el, én majd megmondom neki, nem érdekel. Jó, ciki, de most micsináljak? Te sem érted? Szerinted ez micsoda? Én nem tudtam, hogy az is kell. Na, ne idegesíts, holnap találkozunk. Nem, nyugi, én sem tudok semmit. A péntekire sem. Komolyan. De én KOMOLYAN nem tudok. Hát hidd már el. Oké, puszi.

Háromnegyed tizenkettő. Na, hát végülis egész jó, még fél napom mindenképpen van addig. Talán ha nem aludnék... Jó, akkor most tényleg elolvasom. Az egyiket legalább végigolvasom. Lehet, hogy pont azt kéri. Végülis mennyi idő lehet ez, max egy óra...

...Capítulo XXVIII, De otra nueva costumbre...

Egy óra öt perc. Na, hát ez így nem megy. Mi ez a sok baromság! valaki rosszul csinálta meg a pdf-t. Nem, engem az nem érdekel, hogy neten is fönn van, nem fogok elolvasni száz oldalt gép előtt ülve, már most sem látok. Micsoda baromság volt ezt 9-es betümérettel nyomtatni. Kinek juthatott ez eszébe?! Hát ilyen nincs. Nem érdekel, akkor megnézem a rövidítettet. Biztos van valahol neten.

Negyed három. Oké, akkor most a jegyzeteket kéne. Mííí? Harminc oldal. Na ez eddig fel sem tűnt. Jó, kiírom a lényeg lényegét, úgyis csak a lényeg kell állítólag. Nem érdekel a perui hősköltemény. Hogy is hívják? Valami yara..izé.. yaraví, ezaz. De ez úgysem kell.

Fél négy. Oké, átugrom a preromantikusokat, ott úgyis sok apróság van, nem is fontos, szerintem a colonizácio sem fontos, érdekel is engem, majd azt mondom, hogy Sor Juana aztán le van rendezve... Egyáltalán ki találta ki, hogy ezeket meg kell tanulni, hát szerintem egyáltalán nem fontos. Kolonizációs irodalom? Hajónaplók? Milyen nyelven van ez... Erre azt mondják, hogy spanyol? Kizárt, hogy ezt én elolvassam... Exotismo... Modernidad... Ez a sok ismeretlen világhírű alkotó, hát beszarás... Na, ezért biztos utálnának a nagyokosok. Persze, ha nem érdekel, miért foglalkozom vele, nyilvánvaló, egyértelmű, és igazuk is van... Ez meg mit bámul vissza a wikipédiáról a hülye fejével. Ilyen fejjel nem csodálom, hogy ismeretlen maradt. Legalábbis számomra.

Nemérdekel. Nem-ér-de-kel. Ötkor lefekszem. Nem-ér-de-kel.

.oOo.

- De nee, de higgye el, de nem találtam, de nem tudtam kivenni, de zárva volt, de nem értettem. Rossz volt a pdf, nem volt benne a szótárban, tényleg nem tudom, hogy mire gondol María a regényben. Későn kaptam meg a jegyzetet, nem volt időm elolvasni, nem is voltak benne preromantikusok, azthittem csak a lényeg kell... De azthittem... De úgy gondoltam.. De azt mondták...

- De nem, nem tudtam átjeletkezni. De be volt telve a hely. De nem lehetne azt, hogy visszajövök, vagy halasztok, vagy ha javítani szeretnék, akkor is be kell írni? De igen, lehet olyat, hogy halasztás, láttam... De..de... Nem, nekem NEM jó kettes... De ha visszajövök máskor? De nem lesz utóvizsga? De az nekem egy napra esik.. de..de... Jó, akkor így jó lesz. Nem, nem fordul elő többször...

.oOo.

Azt hiszem hiba volt ötödikére tenni ezt a vizsgát. ñ

1 komment

Címkék: egyetem spanyol tanuláshelyett

A bejegyzés trackback címe:

https://masikdimenzio.blog.hu/api/trackback/id/tr61861972

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csorbacsillag 2009.01.09. 11:23:03

Tipikus! TÍÍÍPIKUS! :D
süti beállítások módosítása