Másik Dimenzió

ñ

Kavics

la chica: kövecske rs

Fluxus Poison Pills

Fírka

  • Kocz: Üdv! Csak mellékesen megemlíteném, hogy ha valakinek a blogjából/honlapjáról/bármijéből felhasznál... (2010.04.14. 11:00) Posztimpresszionista Poszméh
  • Kesely: Tényleg jó lenne...De időd egy szál se tudom..:) (2009.07.23. 23:47) Estragón
  • csorbacsillag: A sejt csak sejtelem. Sejt elem. (2009.04.23. 23:10) Sejt
  • Kesely: Kanada hangulat :) (2009.04.22. 00:28) Úton útfélen
  • a lány: tényleg szép volt :) (2009.04.10. 20:53)

Írka-Fírka

Valami egészen mást

2008.12.21. 22:08 la chica

Néha úgy érzem... úgy szeretnék valahol egészen máshol lenni, és valami egészen mást csinálni.

Valami csodálatos, fantasztikus meg nem ismétlődő dolgot, amit csak én tudok, mert nekem találták ki, vagy én találtam ki.

És nem azért mert nem jó ami van és nem jó ahol vagyok. Hanem mert nem elég. Valami egészen más van bennem, ami egészen másra jó, mint amire használom.

Más fokon, és más helyen működik. Köze nincs ahhoz ami most körülvesz.

Hogyan tudnám megvalósítani? Hogyan tudnék oda eljutni? Hogyan tudnék ebből kitörni?

Ki mondta, hogy nekem megfelel, ami a megszokott tervek szerint rám várna... Senkinek sem felel meg, csak sokan észre sem veszik.

Ááááááááá....!!!

VALAMI EGÉSZEN MÁST AKAROK!!! EGÉSZEN MÁST! De hogyan? Rettentő nehéz.

Varázsoljak? Vagy mit csináljak?ñ

Szólj hozzá!

Címkék: ennyi lázad

A bejegyzés trackback címe:

https://masikdimenzio.blog.hu/api/trackback/id/tr58835671

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása