Másik Dimenzió

ñ

Kavics

la chica: kövecske rs

Fluxus Poison Pills

Fírka

  • Kocz: Üdv! Csak mellékesen megemlíteném, hogy ha valakinek a blogjából/honlapjáról/bármijéből felhasznál... (2010.04.14. 11:00) Posztimpresszionista Poszméh
  • Kesely: Tényleg jó lenne...De időd egy szál se tudom..:) (2009.07.23. 23:47) Estragón
  • csorbacsillag: A sejt csak sejtelem. Sejt elem. (2009.04.23. 23:10) Sejt
  • Kesely: Kanada hangulat :) (2009.04.22. 00:28) Úton útfélen
  • a lány: tényleg szép volt :) (2009.04.10. 20:53)

Írka-Fírka

2x2x2

2008.10.08. 21:48 la chica

Nyolcas nap van.

Csodálatosan szép csillagos volt az ég tegnap éjszaka, és hogy ezt honnan tudom? Csak nem onnan h fenn voltam negyed 5-ig a hülye proyecto írás miatt?! És aztán meg 6:30kor kellett kelnem. Ez valódi borzalom, de legalabb megcsináltam amit kellett.

De abban is biztos vagyok h a következő szavak bármelyikétől egyszerre kapok síró és röhögőgörcsöt, ha valaki kimondja. Mert az már tényleg abszurd h a legelső órától kezdve mindig elhangzik, nem is egyszer Sp Modern Irodalmon h Ana María Matute, obras unamuniales, metacuento, forma metaliteraria, ficción, abstracto, autor y lector oculto, agonía, preguntas ontilógicas y filosóficas, monodiálogo. Rémes! Egy csop társam azt mondja nekem óra közben h esküszik h átírja profesora Gerse nevét az órarandjében és a telefonjában Meta-Gersére. :)

A sok fikció miatt meg mindig eljön az a pont amikor már a szó gyakori előfordulása miatt is csak nevetés tud környékezni mindannyiunkat, főleg mikor eljön a "najó, én ebből semmit nem értek..semmit nem értek.. SEMMIT NEM ÉRTEK. Jaj, gyerekek, hát ennyire nehéz ez?-kérdezi. IGEN! ENNYIRE!

Ennyire nehéz megérteni mi is az ami bennem félrecsúszott. Hát kell-e nekem még ezek után absztrakt boldogságot, és nem csak absztrakt boldogságot, hanem absztrakt tartózkodási helyet is keresnem? Sajnos kell, és igen, ennyire nehéz ez. Sokkal nehezebb mint hinnénk. Rájöttem ugyanis, h azert mind1 h hol vagyok, h "Szentendre, Battyány-tér, vagy ötödik kerület, vagy BCN", hiába, mert nem a konkrét hely a fontos, hiába megyek én el akár Peruig, mert akár itt is maradhatnék. Azert mind1 h ott van-e valaki mellettem, x vagy y vagy xy is, mert valószínűleg nem a konkrét személy a fontos. Valami más "metacuento"-ban kell mindezt keresni, ahol a novella elemei egy más síkon mozognak, így hely-idő-résztvevők szerepe megváltozik. Bennem, és nem rajtam kívül zajlik, így ott is kell megtalálnom. Pl egy bennem lévő Másik Dimenzióban. Csak ez vezethet lelki üdvhöz. A szebb és boldogabb jövőhöz. És igen, ez ennyire nehéz. Néha megérzed a közelségét, néha meg nem. Néha átkerülsz és néha meg nem. És nem tudod irányítani és nem tudod h akkor miért kerültél át máskor pedig miért nem. Igen, ennyire nehéz. És még ennél is sokkal nehezebb.

Pedig Meta-Gerse hogy örülne ha látná h most itt erről írok, azt gondolná, "Igen, végre megértették". Igen, megérteni eddig is megértettük. Nem megérteni, megélni ennyire nehéz. ñ

Szólj hozzá!

Címkék: absztrakt spanyol meta masik dimenzio az én időm

A bejegyzés trackback címe:

https://masikdimenzio.blog.hu/api/trackback/id/tr97704158

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása