Másik Dimenzió

ñ

Kavics

la chica: kövecske rs

Fluxus Poison Pills

Fírka

  • Kocz: Üdv! Csak mellékesen megemlíteném, hogy ha valakinek a blogjából/honlapjáról/bármijéből felhasznál... (2010.04.14. 11:00) Posztimpresszionista Poszméh
  • Kesely: Tényleg jó lenne...De időd egy szál se tudom..:) (2009.07.23. 23:47) Estragón
  • csorbacsillag: A sejt csak sejtelem. Sejt elem. (2009.04.23. 23:10) Sejt
  • Kesely: Kanada hangulat :) (2009.04.22. 00:28) Úton útfélen
  • a lány: tényleg szép volt :) (2009.04.10. 20:53)

Írka-Fírka

Phoenix Rising

2008.10.07. 16:05 la chica

A Tűz

"Day by day, watching you disappear
Wishing that you were still here beside me
On my own, swimming against the tide
Theres nobody on my side but your memory

Kellenek a kis mellékutak (haha, mellék-kutak), a félreeső dimenziók. Annyira jó h léteznek. Kellenek, Nekem nagyon-nagyon kellenek. A főutak ridegek, konganak az ürességtől, itt meg nyugodt, otthonos hangulat van. Mint mikor télen bemész a lakásba és meleg fények vannak, és ég a tűz. Olyankor hiába vesz körül az ablakokon kívülről a jégvirág. Örülsz h ott benn lehetsz, ahol senki sem bánt, ahol nem kell küzdened a hideggel, a jéggel, és ezer ruhát felvenned h védd magad, és még úgy is fázol. Nagyon hiányzott ez. Én nem vagyok tél típus, csak ál tél típus voltam régen sokáig, de mióta tudom h az nem vagyok, azóta nem tudom h mi vagyok. Az csak egy magamra húzott álca volt. Könnyebb volt hidegnek lenni meg elutasítónak, bár legbelül égett a tűz, és maradt még parázs h mikor rájövök, akkor újra lobbantsam. Még szerencse.

Then you'll rise right before my eyes
On wings that fill the sky
Like a phoenix rising
Like a phoenix rising

Itt is parázslik még a tűz, barátságos a hangulat, fogadnak a boldogság-jelzőlámpáim, amiket legutóbb itt hagytam. Itt egész más.

Wings on fire, tearing into the night
Screaming into the light of another day
Carry me out the hurricane
Into the smoke and flame and we'll fly away

Most nem a kopasz cenzorról van szó, meg a megfigyelésről. A megfigyeléssel ki lehet békülni és össze lehet férni a kopasz cenzorral kompromisszumok megkötése után. Most jegekről meg tüzekről van szó. rettentő rosszul éreztem ott magam, és ha jól sejtem érződött a vergődés, a bejegyzésről bejegyzésre egyre fokozó vergődés. Nem tudok újat mondani-jaj-jaj, nem tudok más lenni -jaj-jaj, nem tudom mit kell tennem -jaj-jaj, nincsenek mondataim- jaj-jaj, mindig minden ugyanaz -jaj-jaj, azzal sem kell törődni h nem kell vele törődni-jaj-jaj, az is unalmas h unalmas -jaj-jaj. Meg hasonlók. Kicsit eluralkodott a pánik, a káosz.

And we'll rise right before their eyes
On wings that fill the sky
Like a phoenix rising
Like a phoenix rising

Na ezek a zsákutcák. Nem mellékutcák. Saját zsákutcák. Ráadásul olyan zsákutcák, amiket ki akarok fordítani, h minden lehetséges módon körbejárhassam, hátha van tovább. Nem, a zsákutca azert zsákutca, mert nincs tovább. Ilyenkor kell valami tejesen más, teljesen új út. Egy kisebb mellékutca akár. A kiforgatott, elhasznált zsákutcák elhagyása. Ha az ember jól csinálja, napról napra okosabb lesz, mert minden nap tanul valamit.

Higher, higher, hear the thunder roar from above
Fire, fire, fire makes me whole

Ma nagyon jól esett h Sz. írt Nekem. Magától, azert mert érdeklődött hogylétem felől, és nem azert mert bármit is akart. És ez esett a legjobban. Elmesélte h most épp el van utazva, és látszott rajta h tényleg mennyire megváltozott. Rájöttem h én húztam rá a hülye-barom szerepét, aki csak meg akar dugni és biztos sosem szeretett. Mert nekem így akkor könnyebb volt. Gondolhatnánk h attól még h most megpróbált ugy csinálni h nem ezert ír, attól még ugyanazt akarja. De nem, mert ő mondani szokta, ha akarja. Ő tényleg nem egy bonyolult ember, a kapcsolatunk meg olyan h abban már feleslegesek a kertelések. Szóval köszönöm Neki, jól esett, főleg Tőle.

Into the smoke and flame and we'll fly away
And we'll rise right before their eyes
On wings that fill the sky
Like a phoenix rising
Like a phoenix rising

Még az is lehet h ezek után újra beleesem a csapdába, őhm, a csapdájába, vagyőő a csapdámba, najó: csapdánkba. Főleg h betettem a Főnixes számot ismétlősre, amire már rég volt példa. Lehet h csak nosztalgia, de jó érzés. Persze h nyálas, de mióta zavar engem ilyesmi? Talán sosem zavart. Ez is egy ilyen csakazértis dolog volt "ússzunk csakazértis nyáltengerben, mert azt sokan gáznak tartják, aki meg nem az meg tényleg gáz, mert nem veszi észre h benne úszik". Jó ez a szám. Rengeteget sírtam rajta tömegközlekedés közben. Egész pontosan nem a számon, hanem azon amit jelent nekem.

Wings on fire, tearing in to the night
And we'll fly away"

Ez olyan Jethro Tull-hoz hasonló dolog, de mégis egészen más. A Fény is egy dolog, A Tűz az egészen más. ñ

Szólj hozzá!

Címkék: zene tűz utak luxnova

A bejegyzés trackback címe:

https://masikdimenzio.blog.hu/api/trackback/id/tr21701289

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása