Másik Dimenzió

ñ

Kavics

la chica: kövecske rs

Fluxus Poison Pills

Fírka

  • Kocz: Üdv! Csak mellékesen megemlíteném, hogy ha valakinek a blogjából/honlapjáról/bármijéből felhasznál... (2010.04.14. 11:00) Posztimpresszionista Poszméh
  • Kesely: Tényleg jó lenne...De időd egy szál se tudom..:) (2009.07.23. 23:47) Estragón
  • csorbacsillag: A sejt csak sejtelem. Sejt elem. (2009.04.23. 23:10) Sejt
  • Kesely: Kanada hangulat :) (2009.04.22. 00:28) Úton útfélen
  • a lány: tényleg szép volt :) (2009.04.10. 20:53)

Írka-Fírka

A Bátor Partizán.

2008.09.18. 18:13 la chica

Picasso rózsaszín korszakának befellegzett.

Úgy döntött h átáll a vörösökhöz. A mai napon eljött rózsaszín korszakával való végső leszámolás ideje. Ezt úgy kívánta megvalósítani, h menthetetlen vágyat érzett az átvodafonizálódásra, és engedett a vágynak. Jöhetett volna kék korszak is, de ez a szín közel sem elégítette volna ki egyre magasabbra törő igényeit. Mert h igények azok vannak. Főleg egy 1600 Ft-os telefonszámra, amit csak a vörösöknél kaphatott meg.

A saját magammal kapcsolatos káosz-vonzó-elméletemet csak fokozta, h amint megkaptam, tűzriadó volt a nagyáruház épületében, és mindenki sprintelhetett kifelé, és voltak tűzoltók is meg minden. Hiába mondtam a számosztogatónak h csak nyugi, ez biztos miattam van. Nem feltétlen én teremtem a káoszt, de ahol megjelenek, ott biztos h van. Persze aztán mondtak olyasmiket, h ez csak próba, tékitízi. De a káosz attólmég káosz.

Érdekes fordulat, h nem csak a vörösök oldalára álltam át, hanem a Nokiásokéra is. Előkerült a mindent befogadó téglafon, ami remélhetőleg majd elhozza számomra a lelki üdvöt. Egyébként biztos h ez csak valami véletlen, de már régóta van egy olyan érzésem, h a Nokia, és a Nikon használóknak a halmaza, egy elég nagy közös metszéspontban egyesül. Én voltam a csakazértsemnokiás, de aztán lett úgy 5 éve egy Nikonom, most meg egy Nokiám. Milyen fura. Vajon mindenki így végzi?

Majdnem el is felejtettem. Hozzájárulok még egy - már amugyis széles - tábor bővítéséhez. Csatlakoztam a Minimum Két Telefont Maguknál Hordó Emberek Táborához. Bár az egyiket nem is kéne telefonnak venni. Mondhatnánk rá h karóra, vagy naptár, vagy vekker, esetleg rosszminőségű fényképezőgép vagy kamera. Talán lehetne még határidőnapló, vagy számológép. De semmi esetre sem telefon. Ez a szó azokat az elektromos készülékeket illeti meg, amikkel tudunk hívást kezdeményezni, vagy minimum fogadni. Esetleg még üzenetet is küldhetünk és fogadhatunk, ha nagyon szerencsések vagyunk. Tehát amikkel kiválthatunk vagy fogadhatunk valamiféle kommunikációt. Hmm. Most jut eszembe. Fényjeleket tudok vele küldeni. Bocs, akkor hazudtam. Alkalmas a kommunikációra. Világért sem bántanám meg.

Új Szám, Új Élet, lehet nálam jelentkezni érte. ñ

**Hát ilyen az élete a lánynak. Rögös (és pókos, legalabbis a szoba).**

Különben nagyon érdekes érzés mikor eléd raknak 5-6 kis pakkot és akkor most válassz ki egyet melyik szám kell. Olyan mintha valami sorsszerű, meghatározó döntés lenne, amitől sok minden függ.

Szólj hozzá!

Címkék: gondolat művészet káosz hasonlat élőtárgy

A bejegyzés trackback címe:

https://masikdimenzio.blog.hu/api/trackback/id/tr41670247

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása