Másik Dimenzió

ñ

Kavics

la chica: kövecske rs

Fluxus Poison Pills

Fírka

  • Kocz: Üdv! Csak mellékesen megemlíteném, hogy ha valakinek a blogjából/honlapjáról/bármijéből felhasznál... (2010.04.14. 11:00) Posztimpresszionista Poszméh
  • Kesely: Tényleg jó lenne...De időd egy szál se tudom..:) (2009.07.23. 23:47) Estragón
  • csorbacsillag: A sejt csak sejtelem. Sejt elem. (2009.04.23. 23:10) Sejt
  • Kesely: Kanada hangulat :) (2009.04.22. 00:28) Úton útfélen
  • a lány: tényleg szép volt :) (2009.04.10. 20:53)

Írka-Fírka

Miegymás

2008.12.17. 16:04 la chica

Ma voltam antikváriumozni, és egy kincsre bukkantam. Olyasfélére, amit ha nem veszel meg ott és akkor amint megláttad, akkor egész életedben nyomasztani fog, hogy nem éltél a lehetőséggel. Azonban én most éltem a  lehetőséggel, és hiába nem találtam meg semmit sem amit egyébként kerestem, azt mondhatom, hogy elégedett vagyok. Mert megszereztem, és itt van nálam: Hundertwasser 10 october 1973 Aberbach Fine Art 988 Madison Ave New York.

1973-as New York-i Hundertwasser kiállítás eredeti katalógusa, angolul. (És akkor most mondjátok, hogy nem vagyok megszállott.)

Ma rájöttem, hogy szerelem csak és kizárólag első pillantásra jöhet létre. A többi az nem az, hanem szeretet, összetartozás, ragaszkodás, barátság, összhang, elfogadás, megértés, békés együttélés, kiegyezés, harmónia, bármi más. Ez az "első pillantásra" dolog meg csak szimbolikus, és nem úgy kell értelmezni, hogy tényleg a legelső látásra, hanem a bekövetkezésének pillanatnyi mivoltára reflektál.

Ma arra is rájöttem, hogy a már megtestesült szerelem igazából mindenkinek mást jelent, ezért nem lehet egy általános definiciót alkotni róla. Rájöttem, hogy számomra egy hatalmas harc. Harc saját magammal, és harc a másik szerelméért. Megszerzéséért, fenntartásáért, beteljesüléséért. Folyamatos küzdelem az életbenmaradásért.

Igazán örülök, hogy erre rájöttem, mert sokat gondolkoztam már rajta.

Mostanában annyira szeretnék mindenféle jókat írni, de mindig szembejön valamilyen akadály. Úgy érzem túl sokminden van bennem ahhoz, hogy egyszerűen szavakkal megfogalmazzam.

Például azt is el akartam mesélni, hogy most rengeteget tanulok Dél-Amerikáról. Egyébként most is épp azt kellene csinálnom, mert holnap lesz Latin Amerika 19-20. századi történelme vizsgám (...). Szóval idén teli voltam ilyen órákkal, és tudtátok, hogy a cukor onnan származik?! Először gyógyszernek hozták Európába és csak a 17. században terjedt el a  hétköznapi használata. Azelőtt Európában például mézet használtak ilyen célokra. Ilyeneket szerintem tök jó tudni. Hogy mire jó, azt nem tudom, de úgy érzem jó. Biztos azért van, mert minél többet ismersz a világból annál nagyobb biztonságban érzed magad.

Asszem' most ennyi. ñ

Szólj hozzá!

Címkék: ennyi

A bejegyzés trackback címe:

https://masikdimenzio.blog.hu/api/trackback/id/tr65828221

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása